Recepționer Hotel / Asistent Relații Clienți – Pullman Bucharest

by Alexandra Enache on 22/02/2017

Pullman Bucharest World Trade Center angajează pentru postul de Recepționer Hotel / Asistent Relații Clienți.

CERINȚE:

- Capacitate de decizie (reacție) rapidă la problemele clienților;

- Cunoașterea mai multor limbi străine, minim limba engleză;

- Atenție distributivă;

- Spirit organizat;

- Spirit de echipă și inițiativă;

- Permis de conducere, categoria B (avantaj).

 

RESPONSIBILITĂȚI:

 - primirea clienților și oferirea unor servicii de calitate acestora, în vederea fidelizării;

- realizarea procedurilor de check-in și check-out;

- cunoașterea procedurilor de Recepție (check-in, check-out, apeluri telefonice, verificare rezervări, distribuire fișe VIP, echipaje, grupuri);

- confirmarea și asigurarea transferului clienților la/de la aeroport, la cererea acestora;

- îndrumarea și acordarea de asistență clienților pentru rezervarea zborurilor și a taxi-urilor, precum și asistență în cazul bagajelor pierdute;

- asigurarea unei bune legături între zona de hotel și sălile de conferințe, precum și îndrumarea clienții către locațiile solicitate;

- promovarea punctelor de vânzare ale hotelului și cunoașterea programul lor de funcționare;

- cunoașterea programul de loialitate Accor și al procedurilor de acordare a punctelor aferente unui sejur;

- cunoașterea și furnizarea de informații cu privire la obiectivele turistice și culturale din București și din țară.

CV-urile se transmit până la data de 10.03.2017 la adresa de email h1714-fo@accor.com


S-ar putea să vă mai intereseze:

email

Leave a Comment


7 − = 5

Previous post:

Next post: