ALPHA BANK angajează!

by Alexandra Enache on 07/02/2017

ALPHA BANK ROMÂNIA aparține unuia dintre cele mai mari grupuri financiare din Grecia, Alpha Bank Group, cu o experiență de peste 140 de ani în sectorul financiar-bancar.

ALPHA BANK a fost prima bancă străină ce a venit în România după anul 1990. Banca oferă o gamă largă de produse și servicii bancare pentru persoane fizice, cât și soluții complexe de finanțare pentru corporații.

POST: AGENT ASISTENȚĂ CLIENȚI JUNIOR (full-time) 


 

CERINȚE:

  • Student sau absolvent de facultate;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
  • Experiență în activitățile de interacțiune cu clienții (reprezintă un avantaj, nu este obligatorie);
  • Limbă engleză (scris și conversație) – nivel avansat;
  • Cunoștințe Internet, MS Office;
  • Persoană proactivă, dinamică, entuziastă și cu spirit organizatoric;
  • Capacitate de rezolvare promptă a problemelor;
  • Excelente abilități de lucru în echipă.

RESPONSABILITĂȚI:

  • Asigură comunicarea cu clienții (persoane fizice și juridice) prin intermediul serviciului de asistentă clienți (telefonic, prin email sau prin intermediul mesajelor primite pe site-ul băncii / platformă de online banking);
  • Face demersurile necesare pentru soluționarea solicitărilor clienților și comunică rezoluțiile către aceștia.

BENEFICII:

  • Training la angajare;
  • Sprijin permanent;
  • Echipă creativă, tânără și dinamică;
  • Oportunități reale de dezvoltare profesională.

Postul este valabil doar pentru sediul West Gate Park, H2 Office Building.

Candidații sunt invitați să transmită CV-ul către Departamentul Recrutare via e-mail: bestcareer@alphabank.ro sau cariere@alphabank.ro . Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu.

 


S-ar putea să vă mai intereseze:

email

Leave a Comment


− 2 = 3

Previous post:

Next post: