Training pe Personal Branding – În 5 (+1) Pa?i

by Mihai Naghi on 14/10/2011

BRAND PERSONAL – ÎN 5 (+1) PA?I

 

 

Cursul î?i propune s?-i familiarizeze pe participan?i cu o abordare pragmatic? a imaginii publice ?i vine cu clarific?ri pe temele esen?iale: ce este ?i cum func?ioneaz? imaginea personal?, care sunt principalele avantaje pe care le putem ob?ine prin intermediul imaginii publice personale. Cursan?ii vor înv??a în ce fel poate fi modificat? imaginea public? ?i pentru ce, participând la un curs interactiv în care p?r?ii practice îi este alocat 70% din fondul de timp.

DE CE S? ALEGI ACEST CURS? CE NE DIFEREN?IAZ??

  • vei înv??a ce este brandul personal
  • vei afla care sunt rolurile imaginii personale
  • vei descoperi care sunt punctele forte ale personalit??ii tale
  • vei înv??a s? identifici/construie?ti povestea în care e?ti personaj principal
  • vei înv??a cum s? atragi ?i s? men?ii aten?ia auditoriului
  • vei înv??a care sunt elementele esen?iale pentru o bun? identitate online
  • vei înv??a cum func?ioneaz? mijloacele de comunicare în mas? ?i cum le po?i folosi în propriul interes
  • vei înv??a cum s?-?i evaluezi imaginea public? ?i cum s? urm?re?ti evolu?ia în timp a modului în care e?ti perceput
  • vei c?p?ta noi abilit??i pentru a comunica mai eficient
  • vei înv??a s? dai ?i s? prime?ti feed-back în mod constructiv.

TAXA DE PARTICIPARE: 350 LEI

Se vor acorda dou? vouchere în valoare de 350 lei pentru cele mai interesante eseuri având ca tem?: “Imagine personal? – Fit In vs Stand Out“. Cei interesa?i pot trimite materialele (maxim 2 pagini A4) pân? cel târziu 20 Octombrie. Evaluarea va fi f?cut? de trainer. Nu se admit contesta?ii la decizia acestuia. Voucherele nu pot fi cumulate de o singur? persoan?.

PLAN TEMATIC

DEFINITII SI PERSPECTIVE

  • Ce este brandul personal – o introducere prin intermediul metodei originale OBIC
  • Componentele imaginii personale
  • Care sunt rolurile imaginii personale

PASUL 1. DESCOPERIREA BRANDULUI: cum s?-?i construie?ti o identitate beton

  • Puncte forte ?i oportunit??i
  • Povestea ta: obiectiv – subiectiv

PASUL 2. ELEMENTE DE COMUNICARE INTERPERSONAL?

  • Cum atragi ?i cum men?ii aten?ia auditoriului
  • Networking – mai mult decât o carte de vizit?
  • Folose?te la maxim conferin?ele ?i seminariile

PASUL 3. ELEMENTE DE COMUNICARE ONLINE

  • Identitatea online
  • E-mail
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Blog – site

PASUL 4. ELEMENTE DE COMUNICARE PRIN MEDIA

  • Rela?iile cu presa: ce vor ziari?tii
  • Comunicatul de pres?: cum îl scrii, cum îl livrezi

PASUL 5. EVALUAREA BRANDULUI

  • Cum î?i evaluezi imaginea public?
  • Cum urm?resti evolutia in timp a modului in care esti perceput

Te a?tept?m la curs. Trimite acum formularul de înscriere la adresa: [email protected]

email

Leave a Comment


+ 5 = 6

Previous post:

Next post: