Continental Hotels recruteaz? studen?i sau absolven?i de studii superioare pentru posturile de Junior Sales Account (Sediul Central) ?i Recep?ioner(?) la Grand Hotel Continental.
JUNIOR SALES ACCOUNT – Sediul Central
Candidatul ideal:
- Abilit??i de comunicare, negociere ?i vânzare foarte bune;
- Bune abilit??i de organizare ?i de prioritizare a activit??ilor;
- Ini?iativ?, creativitate, orientare c?tre rezultate ?i perseveren??;
- ?inut? profesional?, prezen?? agreabil?, dinamism.
Descrierea postului:
- Prospecteaz? pia?? ?i atrage clien?i noi interesa?i de serviciile companiei;
- Gestioneaz? rela?iile cu partenerii (contactare, ofertare, negociere);
- Contribuie la maximizarea veniturilor companiei;
- Men?ine rela?ia cu clien?ii ?i le ofer? permanent asisten?? în organizarea de evenimente, etc.;
- Contribuie la conceperea ofertelor speciale pentru evenimentele organizate ?i serviciile de cazare;
- Solu?ioneaz? reclama?iile cu suportul celorlalte departamente ale companiei;
- Particip? activ la ac?iunile de promovare a serviciilor companiei.
Cerin?e:
- Studii superioare economice (de preferat în Turism);
- Foarte bune abilit??i de operare PC; cunoa?terea programului Opera – constituie avantaj;
- Experien?? în industria turismului-reprezint? avantaj;
- Limba englez?-nivel avansat.
RECEP?IONER(?) - Grand Hotel Continental
Candidatul ideal:
- Orientare c?tre client, amabilitate;
- Atitudine pozitiv?, prezen?? ?i ?inut? agreabil?;
- Capacitatea de a g?si solu?ii ?i de a rezolva probleme;
- Bune abilit??i de comunicare, abilit??i de lucru în echip?;
- Înalt nivel de responsabilitate;
- Abilit??i de organizare ?i de prioritizare a activit??ilor.
Descrierea postului:
- Promoveaz? produsul turistic hotelier;
- Aplic? politicile de marketing ?i cele tarifare ale companiei;
- Negociaz? tarifele pentru clien?i în limitele stabilite;
- Efectueaz? opera?iile legate de check-in (verificare documente, încasare contravaloare sejur);
- Opereaz? în sistemul de gestiune hotelier? Opera rezerv?rile ?i informa?iile legate de sejur;
- Transmite departamentelor interesate comenzile sau solicit?rile speciale ale clien?ilor;
- Înregistreaz? ?i verific? datele operative, contabile ?i statistice specifice activit??ii de recep?ie;
- Rezolv? reclama?iile oaspetelui sau transmite, dup? caz, sesiz?rile primite departamentelor vizate;
- La check-out, efectueaz? verific?rile obi?nuite, inclusiv a soldurilor restan?e de plat?.
Cerin?ele noastre:
- Student sau absolvent de studii superioare (de preferat Turism, Economie sau Geografie);
- Limba englez? nivel avansat – obligatoriu; cunoa?terea unei alte limbi str?ine, constituie un avantaj;
- Cuno?tin?e de operare pe calculator (Word ?i Excel);
- Cuno?tin?e de operare Opera, constituie un avantaj;
- Curs de calificare Recep?ioner, constituie avantaj.
Aplica?iile se transmit la adresa de email [email protected].