Alegerea reprezentan?ilor studen?ilor în structurile de conducere

by Alexandra Enache on 10/10/2014

* UPDATE: V? mai pute?i depune candidatura pân? ast?zi, 16 octombrie, la ora 15:00. *


Studen?ii ?i masteranzii Universit??ii Româno-Americane sunt invita?i s?-?i depun? candidatura pentru a-?i reprezenta colegii în Senatul Universitar / Consiliul Facult??ii.

Structurile de conducere ale Universit??ii Româno-Americane în care studen?ii pot fi reprezenta?i sunt Senatul Universitar ?i Consiliul de Administra?ie (la nivelul universit??ii) ?i Consiliul Facult??ii (la nivelul facult??i).

Num?rul studen?ilor care fac parte din structurile de conducere academic? reprezint? cel pu?in 25% din totalul membrilor acestora, cu excep?ia Consiliului de Administra?ie din care face parte un singur reprezentant al studen?ilor, desemnat de c?tre studen?ii membri ai Senatului, din rândul acestora.

Candidaturile pentru alegerea reprezentan?ilor studen?ilor în structurile de conducere din Universitatea Româno-American? sunt individuale.

Pot candida în vederea alegerii ca reprezentan?i ai studen?ilor în Consiliul Facult??ii/Senatul Universit??ii studen?ii integrali?ti care au ob?inut în anul universitar precedent media general? minimum 8.00, care nu au contractul de studii suspendat ?i care nu au sanc?iuni în vigoare. În cazul candida?ilor afla?i în primul an de studii universitare de licen??/masterat, media general? luat? în calcul este aceea de la examenul de admitere.

Alegerea reprezentan?ilor studen?ilor în Consiliul Facult??ii/Senatul Universitar pe locurile r?mase vacante se va face conform tabelului urm?tor.

Locuri vacante pentru reprezentan?ii studen?ilor în Consiliul Facult??ii/Senatul Universitar

Candidaturile pentru func?ia de reprezentant al studen?ilor în Consiliul Facult??ii/Senatul Universit??ii se anun?? conform calendarului alegerilor prin înregistrarea la Registratura Universit??ii a declara?iei de inten?ie în intervalul orar 08:00 – 16:00 înso?it? de urm?toarele documente:

(a) Curriculum vitae (format european tip?rit ?i semnat olograf pe fiecare pagin? ?i în format electronic – CD/DVD inscrip?ionat cu date de identificare);

(b) Copia c?r?ii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a pa?aportului sau a unui alt act de identitate întocmit într-un scop echivalent c?r?ii de identitate sau pa?aportului. În cazul în care candidatul ?i-a schimbat numele, fotocopii dup? documente care atest? schimbarea numelui – certificat de c?s?torie sau dovada legal? a schimb?rii numelui.

În vederea depunerii candidaturilor pentru func?iile de reprezentan?i ai studen?ilor în Consiliul Facult??ii/Senatul Universit??ii, v? rug?m s? parcurge?i METODOLOGIA aferent?.

Mai multe detalii aici.

email

Leave a Comment


− 2 = 0

Previous post:

Next post: